2.15.2015

Przepraszam

Witajcie kochani. Po ponad miesiącu nieobecności wracam do was z przykrą informacją. Mianowicie postanowiłam, że zawieszam Trouble. Czuję jakąś blokadę, na pisanie tego dalej. Może kiedyś tutaj powrócę, jeśli oczywiście dalej będziecie na mnie czekać. Przepraszam wszystkich wiernych fanów. Dziękuje za wszystkie komentarze i słowa wsparcia jednak Trouble to na ten moment już temat nieaktualny. Niesamowicie trudno jest mi się rozstać z tą historią. Było to pierwsze fanfiction, które tak naprawdę doprowadziłam do jakiegoś sedna, zebrałam czytelników i doszkoliłam swój styl pisania. Tutaj się rozwijałam. Dziękuje za to, że czekaliście tak dzielnie na każdy rozdział, co czasami potrafiło trwać nawet miesiąc. Jesteście wspaniali i dziękuje wam za te 6,5 miesięcy razem! Jednak nie martwcie się, nie porzuciłam pisania. Chętnych zapraszam na moje nowe opowiadanie Addict Of Love o równie oryginalnej fabule, jak myślę. Jest już pierwszy rozdział także serdecznie zapraszam.

To już chyba tyle, pamiętajcie, że jesteście dla mnie mega ważni i nie mogę was stracić. Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś wrócę na tego bloga i dokończę pisać tą historię.
Przepraszam, dziękuje i zapraszam na nowy początek.

Wasza June.

3 komentarze:

  1. Bardzo polubiłam to opowiadanie, mam nadzieje że juz nie długo wena wroci i pojawi sie tu nowy rozdział równie niesamowity jak pozostałe. Rozumiem co to znaczy blokada twórcza i nie mam Ci tego za złe. Powodzenia z nowa historią. :*

    http://sleeping-princess-jbff.blogspot.com
    http://fanfictions-for-you01.blogspot.com
    @oleandka_

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację, nie warto pisać niczego na siłę, mam jednak nadzieję, że kiedyś tu powrócisz i oczekuj mnie pierwszą w kolejce po rozdział. Co do nowego opowiadania, czytać będę, bo piszesz ciekawie i wymyślasz świetne fabuły, więc pozdrawiam cieplutko i idę czytać pierwszy rozdział
    http://butterfly-fanfiction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jezuu tylko nie zawieszaj nie w takim
    momencir:((

    OdpowiedzUsuń